Ciekawe

Folia samoprzylepna w reklamie

Folia samoprzylepna z nadrukowaną grafiką to produkt znany z dekoracji wnętrz, ale jeszcze większe zastosowanie znalazła w reklamie. Do celów reklamowych wykorzystuje się wiele rodzajów folii samoprzylepnej, a najtańsza z nich to folia monomerowa. Służy do oklejania witryn sklepowych, samochodów, ale tylko na płaskich powierzchniach ze względu na tzw. pamięć kształtu. Lepsza pod tym względem jest folia polimerowa, a do skomplikowanych kształtów najlepiej stosować folie wylewaną, która po podgrzaniu zachowuje nadany jej kształt. Reklama na samochodzie z użyciem folii samoprzylepnej jest narażona na zniszczenie, dlatego należy stosować folię laminowaną.
Używanie samochodu do reklamy własnej firmy to bardzo dobre rozwiązanie, nie generujące zbyt wielu kosztów, poza oklejaniem. Zasięg reklamy jest taki, jak teren działania firmy, bo tak właśnie porusza się samochód firmowy. Z tego względu reklama na samochodzie jest bardzo popularna, co zresztą widać na naszych ulicach. Stosują ja małe i duże firmy, nawet wielkie koncerny nie rezygnują z takiej reklamy, ponieważ znają jej skuteczność. Reklamie na samochodach używa się również innych rodzajów folii samoprzylepnej. Bardzo ciekawe przykłady zastosowania ma folia magnetyczna, do reklam o krótkim czasie życia (promocje, nowe produkty). Inny przykład to folia odblaskowa, która jest widoczna w nocy w świetle odbitym. Z kolei folia perforowana stosowana jest na szybach. Nie zasłania widoku od wewnątrz pojazdu, a z zewnątrz grafika jest praktycznie nienaruszona. Folię perforowaną stosuje się również na okna i szklane witryny w sklepach i biurowcach.

Previous ArticleNext Article