Ciekawe

Torebki papierowe – idealny materiał reklamowy

Poszukiwanie nowych form reklamy to zadanie dla speców od marketingu w każdej firmie. Okazuje się jednak, że ponad innowacyjność i oryginalność klienci i kontrahenci cenią sobie funkcjonalność. Warto więc przypomnieć sobie o najprostszych materiałach reklamowych, takich jak długopisy, smycze oraz … torebki! Odpowiednio zaprojektowana będzie skutecznie przyciągać wzrok.

Torby ozdobne stanowią idealny produkt marketingowy – to właśnie w nie pakujemy drobne upominki dla gości konferencji. Mogą one zostać później wykorzystane w dowolny sposób: do przechowywania dokumentów, drobiazgów. Torebki ozdobne powinny spełniać jednak kilka istotnych warunków. Przede wszystkim: muszą być wykonane z trwałych materiałów. W grę wchodzi tu wzmocniony papier, który często jest lakierowany (zapobiega on rozrywaniu papieru). Dno torebki wyłożone jest dodatkową warstwą tektury – to sprawia, że torebka może unieść większy ciężar. Zaletą tego rodzaju produktów jest szeroka możliwość wyboru ich rozmiarów. Najważniejsze jest jednak to, co można umieścić na jej bokach. Najpopularniejszym rozwiązaniem jest oczywiście umieszczenie logo firmy. Warto pomyśleć jednak o innowacyjności w tym temacie!

Ekologia przede wszystkim

Ekologia i ochrona środowiska coraz częściej są tematami poruszanymi również w zestawieniu z działalnością konkretnych firm i zakładów. Jeśli zależy nam na proekologicznym wizerunku możemy wyrazić to np. poprzez odpowiednio dobrane torebki reklamowe. W tym celu należy zamówić torebki pochodzące z recyklingu. Prosty, szary papier możemy dowolnie ozdobić. Logo można nanieść przy pomocy maszyn drukarskich lub specjalnie zamówionego stempla. Nieprecyzyjne stemple na torebkach będą ciekawym rozwiązaniem, innym od nanoszonych automatycznie, idealnych nadruków.

Previous ArticleNext Article